2019年10月12日 星期六

Hiking Day 4

12/10/2019  Day 8

Hiking Day 4 Iprari - Ushguli
Distance : 13km

Time : 4 hours
Highest Altitude : 2,100m

這一天要沿馬路走到 Ushguli,風景最平淡,昨晚一直下雨沒有停,吾想行馬路改為坐屋主車去Ushguli。大約半個鐘車程,路非常爛,去到Ushguli 所有路都係泥濘。


 
路非常爛

先去小巴站找下午回Mestia小巴,終於遇到一個香港男人亞光,佢當時同司機嘈緊,佢問我地有冇係Mestia 買小巴回程車票,我地都吾知要預先買定,原來去Ushguli 的小巴係獨市生產,逼旅客要買來回車票,時間不可改,亞光要早一日回Mestia, 司機不給他上車,要佢一人包一架車回Mestia, 真係搶錢,佢在Ushguli 住了幾日,感覺很樣大陸那樣見錢開眼好討厭,如果有司機載沒有買套票的人,其他小巴司機會不允許出村,好惡呀。佢知我地無買套票就相約一齊租車返Mestia.
 
亞光帶我地先行去冰川條路,因為來回要5小時以上,所以走了一段就回頭,再行入村,之後在村後面上了山坡影Ushguli 全景相。就在山坡上見到一架Van 仔,司機話可以車我地回Mestia, 但要3小時後,我地就去食午餐,忘記了幾多錢,好像每人GEL 30.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
回 Mestia 去旅客服務中心隔離間hostel 地下有間餐廳,忘記了名,有民族舞表演,食物好味,價錢好平,有表演沒有另收費。
 

 
住宿 : Mushkudiani Manor, Avtandil Khergiani Street, 10 Mestia, 雙人房 包早餐(GEL 70)



沒有留言:

張貼留言