2019年10月11日 星期五


Hiking Day 3

11/10/2019  Day 7

Hiking Day 3 Adishi - Iprari
Distance : 18km

Time : 7 hours
Highest Altitude : 2,700m

最艱難的一天,行程最長,風景也最美的一天,建議早點出門,越早河水水位越低越好行。早上離開Guesthouse沿Adishischala river向山谷深處進發。 從Adishi到河流的路徑很長但很容易。去到河邊要過河上山,在沒有馬的幫助下穿越(係有呀,只是我行過了看不到)。最深水去到膝蓋,我卷起條褲,攞住對鞋穿過冰川水 - 凍到雙腳冇知覺!坐馬好像20-25GEL的費用非常高。

 
 
 


 過河之後開始不繼向上行,因為高海拔,是4日行山最辛苦的一段。

 
 
 
 
viewpoint 望住Adishi Glacier

到了頂點以後前面就開始下山,但左手邊有一條路大約10分鐘可以去到一個viewpoint看Adishi Glacier,風景真的美,我在這食午飯,絕對的享受,viewpoint 是整個四天行程的最高點。不是所有人都上viewpoint 因為要走回頭路。 

上veiwpoint路
走回頭路後轉左手邊落山
落山路  
下山後沿右邊山腰路一直行,路真係好長,最後經過Khalde村, 及Iprali村, 原本終點係Iprali 村,行過了都吾知,跟住GPX 指了我們下山,落了一半發現不對,見山下有條村就繼續行落去,有民宿,雙人房,共用浴室,包晚餐及早餐GEL 45/1人, 只得我地2個租客,床太軟,屋主吾識英文,佢個女識英文,但吾老實。講了租佢架車去Ushguli GEL 60, 到第二日反口話要GEL 70.

 
落山後轉右一直沿山腰路行
 
 
 
 
 
 
Iprali 村
我住綠色頂間Guesthouse
 
 

沒有留言:

張貼留言